[Friss hozzászólások] [620-601] [600-581] [580-561] [560-541] [540-521] [520-501] [500-481] [480-461] [460-441] [440-421] [420-401] [400-381] [380-361] [360-341] [340-321] [320-301] [300-281] [280-261] [260-241] [240-221] [220-201] [200-181] [180-161] [160-141] [140-121] [120-101] [100-81] [80-61] [60-41] [40-21] [20-1]
Halihó!
Lenne egy kérdésem a Horsez-el kapcsolatban. én it ott tartok, ahol az előttem szóló, a rízsföldeknél és az ottani jelkeresésnél. Már megjavíttattam a kamera távolítás-közelítés-ét, meg is találtam a jelet és a kövi lépés is tiszta már, DE! Ráközelítek a rízsföldeknél lévő térképre és le szeretném fotózni, csak éppen a masina nem hajlandó elkattanni! Így most ott állok a kulcs előtt, leolvasom a térképről, hogy hova kell mennem és megjegyzem a számot. Odamegyek a megfelelő helyre, viszont csak azt adja ki a gép, hogy egy kódszám kellene az ajtónak. Én tudom mi a kód! De nem tudom ezt tudatni a játékkal! :D Ilyenkor mi van? Már próbálkoztam azzal is, hogy átállítottam a képkészítés gombját Space-ről másra, de úgy sem használ... Valakinek van valami tippje?
Üdv.: Catly
Lehetséges, hogy a fényképeződ megtelt, és most törölnöd kell belőle képeket!;) |
Lehet hogy hülyeséget kérdezek de azokat a fájlokat nem lehet elküldeni emailben ?
Nem, nem lehet. |
Dóri :
Crackelni kell - menj be a sajátgépbe, ha a fájl benn van a daemon toolsban, ott a virtuális meghajtóra jobb klikk megnyitást nyomj (amelyikbe tetted), aztán keress egy crack mappát, abból másold ki a fájlokat, most menj a gépeden levő mappába, és másold be - akkor jó, ha rákérdez, hogy kicserélje-e, ott okézd le.
De nekem nincs Crackmappám :( akkor mit csináljak ?
Pedig kell lennie... |
Sziasztok!
A Horsrz-nek van végigjátszása? És ha van akkor megírná valaki? Előre is kösz mindent.
Végigjátszása akkor lesz, ha megírja valaki... :) Hamarosan megcsinálom!;) |
Ja és mikor folytatod a Horse Mystery meg a Time to ride végigjátszását?
Hamarosan, csak most nem voltam itthon. |
A Horse Mysteryben a díjlovaglásnál mit jelent az a piros kéz? Ott mit csináljak?
Állj meg, és köszönj (salute). |
Hello!!!!
Letöltöttem a Melbourne Cup Challenge játékot de most nem indul el mert nem jó a cd vagy valami ilyesmit ír ki most mit csináljak ?
( Ha lehet pontosabban magyarázd el mert nem nagyon értek a számítógéphez :-)
Crackelni kell - menj be a sajátgépbe, ha a fájl benn van a daemon toolsban, ott a virtuális meghajtóra jobb klikk megnyitást nyomj (amelyikbe tetted), aztán keress egy crack mappát, abból másold ki a fájlokat, most menj a gépeden levő mappába, és másold be - akkor jó, ha rákérdez, hogy kicserélje-e, ott okézd le. |
Sziasztok
Aki tudja megírná a horsez végigjátszását?
Lesz, hamarosan ;) |
wááááh tegnap le kellett törölnöm a friends forevert pedig már csak 1 versenyt kellett volna megnyernem :S már mindenem megvolt és minden versenyt,show-t elsőre megnyertem :S Teó
Hát erre nem tudok mást mondani: gratulálok... |
Halii!
Most megint kérdezek, mrt átjutottam a páylán. A Horsezben vagyok, és ott járok, hogy Miguel készül a randira Florával. Az a feladat, hogy meg kell keresni a helyszínt, a lila nyomok asegítségével, ahol elrejtette a további jeleit. Megtaláltam, kaptam tőle egy bordó kis erszényt,meg még pár dolgot. Aztán a noteszban megnéztem mit kell csinálni, ls azt írja, hogy a rizsföldnél keressem meg a myonravezető jelet..de én ott tébláboltam fél órán keresztül, semmt sem láttam egy vadlovon kívül(unalmamban lefotóztamxD) és mit kell ott csinálni?
:S:(
Freya
Amikor kitesz a terepre, menj balra, és keress egy rizses táblát (egy zsáknyi risz van rajta), ezt kövesd. |
Nicol! Ebben a részben nem kell elmenni a tengerpartig, hanem csak addig menj amíg meg nem látsz a "fejed felett" egy ilyen kövekből álló "hidat". Na mikor azt meglátod bennyomod a bal ctrl-t és addig írányítod arra a hídra amíg a közepe ilyen célkeresztszerűséggé nem változik... akkor spacet nyomsz és kész is... ugyanúgy a ctrl-al kilépsz a fotózás módból és vége is a feladatnak... nyomsz egy esc-et és folytathatod tovább a napod... Kłeo
De sok mást is lehet fényképezni egyébként. |
A Pet Schoolban hogy a fenébe kell ugrani az állatokkal pl:. egy kutyával mert sosem sikerül mert azt írja ki hogy ugorjak valamilyen tárgyat de semmi nincs a közelbe !!!!!!!!!!!! Mit csináljak már nagyon idegesít !!!!!!!!!!!!!!!
Akadályt kell venni a boltban. |
Kedves Dóri!A Pony Ranch-ban lehet lovagolni? Előre is köszi! Lia
Nem, nem lehet. |
kleo már tudom :D de halod ottvagyok ahol ien tengerparton és ott jön egy hajo mármin ottvan ot mitkelcsinálni ? lécci dori vagy kleom válaszoljatok :S :D :)
Ha nem a versenyről van szó, akkor az csak a Walk. Ott tudsz fényképezni, meg járkálni, de semmi több. |
Kleo hol a francba van az a telefonszám?:S :D nemtalálom és az a hülye ember mindig megtalál mármint elkezdtem menni arra amerre szokott elmenni befordulni és mindig rámszol :@ felidegsitett :D
Telefonszám a telefon mellett :D |
Ha arról beszélsz ahol az ajándékot kell megtalálni... az nem a Horsezban van, hanem a Champion Dreams-First to Ride/Pippa Funnell take the reins/Al. 6-ban (ez mind ugyanaz). Szóval először menj egyenesen menj a telefonhoz, írd föl a számot (automatikusan beteszi az eszköztárba) aztán menj a sakktáblához,vedd el a bábut, aztán a 2 tanár észreveszi hogy eltűnt, keresni kezdik... Ekkor te már nyugodtan mehetsz onnan a sakkos terem felől a másik kijárathoz... ott megtalálosd a könyvtárat de zárva van... a könyvtárral szemben van egy lépcső azon menj le, kijutsz az udvarra... ott menj balra (arra fele ahol a játék kezdődött...) és ott lesz egy ajtó, ha bemész van ott egy szg. (amin történetesen a raymen megy :p ) és amellett van a könyvtár kulcsa.. aztán menj a könyvtárhoz nyisd ki az ajtót, ott van egy emberke ő odaadja a padláskulcsot... aztán menj a saját szobádba.. ott a két ajtó között is van egy telefon... menj oda az inventory-ból válaszd ki uzgye a telefonszámot, hívd fel... ekkor a tanárok megint elkezdenek járkálni.... menj fel az ottani lépcsőn (ami a hálószobád bejáratával van egy szobában) és ott a jobb oldali szélső a padlás... mostmár be tudsz menni, a legvégében ott az ajándék is... Óvatosan menj vissza a kiindulópontra, mert a tanár már arra járkál... Vigyázz vele, engemis majdnem elkapott :p Kłeo
Igen, pontosan így :D |
:D Dóri segics izéh ott tartok a Horsez ban hogy a tanárok, nemszabad hogy észrevegyenek és betudok menni a szobámba + az ien osztályba ahol számitógépek vannak, és nemtudom hogy mitcsináljak:S by: Nicky :( léci aki tud segiteni irjon elöreis köszönöm :) FONTOS!!!!!!!
Km... Biztos, hogy a Horsez-re gondolsz? |
Sziasztok!
Nem tudja vki hogy az AL7-ben amikor Kínában vagyok terepen vmi lámpát kell megkeresni, hogy be tudjak menni a barlangba...hol az a lámpa?
Segítsetek lécci!:(
Freya
Bent a városban, menj abba az utcába, ahol víz van, meg bal oldalt üzletek, és ott egy régiségbolt, ahová csak kulccsal tudsz bemenni. |
Kleo láttam hogy válaszoltál a chatben, de azt is leírtam hogy az a lovas figura már megvan amit lóháton kell keresni egy egy szekéren megvan. AZ is megven ami egy emberfigura és a boltba van. De hol a 3.?!
Nem kell a figurákat keresni, nem az a feladat... |
Szia Dóri!
Mit kell csinálni, ha aztírja ki, a játék elindítása után, hogy összeférhetetlenség támadt egy emulációs szoftverrel? Kérlek, nagyon fontos lenne, annyit vesződtem vele!
Üdv: Timi
Még mindig: Crackelni kell. |
[Friss hozzászólások] [620-601] [600-581] [580-561] [560-541] [540-521] [520-501] [500-481] [480-461] [460-441] [440-421] [420-401] [400-381] [380-361] [360-341] [340-321] [320-301] [300-281] [280-261] [260-241] [240-221] [220-201] [200-181] [180-161] [160-141] [140-121] [120-101] [100-81] [80-61] [60-41] [40-21] [20-1]
|